Banneri
Kokeet

RYHMÄNÄYTTELY 5.2.2022

Näyttelyssä arvostellaan metsästyspystykorvat ja pohjoismaiset paimenpystykorvat FCI:n ryhmästä 5 ja FCI 6 & FCI 4, myös pennut.

Suur-Miehikkälän Seurantalo Soppikankaantie 30, 49760 Suur-Miehikkälä.

Järjestäjät Kaakkois-Suomen Karhukoirayhdistys ja Muurolan Metsästäjät.
Arvostelu alkaa klo 9.00. Ilmoittaumiset 16.1./24.1. mennessä os. Miehikkälä RN 5.2.2022, PL 50, 02771 Espoo tai www. showlink.fi. Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut Showlink Oy, info@showlink.fi tai ark. klo 11–17 p. 09 887 30320.
Muut tied. klo 15 jälk. p. 050 574 9495, kotisivut www.kaakkoissuomenkarhukoirayhdistys.fi.

Ilmoittautuminen 16.1. mennenssä 35€, saman om. 2. jne. koira 30€, pennut ja veteraanit 15€, yli 10 v. vet ilmaiseksi. Ilm. 17.-24.1. välisenä aikana vain netti-ilm. Tili FI71 5268 0040 0175 23 OKOYFIHH.

Ryhmä 4: Varalla kaikille ryhmä 4 roduille Perttu Ståhlberg. Kaikki rodut Jetta Tschokkinen.

Ryhmä 5: Varalla kaikille ryhmä 5 roduille Jetta Tschokkinen. Itäsiperianlaika, karjalankarhukoira, länsisiperianlaika, pohjanpystykorva, suomenlapinkoira, venäläis-eurooppalainen laika Katja Partanen, buhund, harmaa norjanhirvikoira, hälleforsinkoira, islanninlammaskoira, jämtlanninpystykorva, lapinporokoira, lunnikoira, länsigöötanmaanpystykorva, musta norjanhirvikoira, ruotsinlapinkoira, suomenpystykorva, valkoinen ruotsinhirvikoira Perttu Ståhlberg.

Ryhmä 6: Varalla kaikille (ei venäjänajokoira) ryhmä 6 roduille Jetta Tschokkinen. Beagle, dreeveri, suomenajokoira Katja Partanen, muut Perttu Ståhlberg.

Ryhmäkilpailut:
FCI 4 Jetta Tschokkinen
FCI 5 Katja Partanen
FCI 6 Perttu Ståhlberg
Paras veteraani Jetta Tschokkinen
Paras kasvattajaryhmä Katja Partanen
Best in Show Perttu Ståhlberg.
Kaakon Nettipalvelu Oy